طرح اجرای اهدای کیسه زباله در بندر کیاشهر اجرا شد

لینک کوتاه

شرکت تعاونی پسماند پردازگر بوجاق بندرکیاشهر در روز ۱۳ فروردین به منظور خروج زباله ها و کاهش پسماند در طبیعت در پنج مسیر کیسه زباله به مهمانان نوروزی و افرادی که قصد ورود به مراکز تفریحی داشتند ، اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد و به نقل از پایگاه خبری گیل فام شرکت تعاونی پسماند پردازگر بوجاق بندرکیاشهر در روز ۱۳ فروردین به منظور خروج زباله ها و کاهش پسماند در طبیعت در پنج مسیر کیسه زباله به مهمانان نوروزی و افرادی که قصد ورود به مراکز تفریحی داشتند ، اهدا کرد.

لیلا پورموحدی ؛مدیر عامل شرکت تعاونی پسماند پردازگربوجاق بندرکیاشهر با بیان اینکه طبیعت مکان انباشت زباله نیست گفت : با اهدای کیسه زباله به مهمانان از آنان خواسته شده که زباله ها را بعد از ترک مکان با خود برگردانده و در جایگاه زباله قرار دهند .

این طرح در مسیرهای چون پل چوبی ، پارک جنگلی ، کاج کله ، اسکله پارک ملی بوجاق و امیرکیاسر با همکاری شهرداری ، شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر ،موسسه پیشگامان محیط زیست و فعالان زیست محیطی اجرا شد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *